Погоджено                                                                      Затверджено

                                                                                          рішенням № 133

Начальник відділу освіти                                      десятої      сесії І скликання Броварської РДА                                                             Руднянської сільської ради  

___________Л.Г.Чайка                                                    від « 14    » 12.2016р.

                                                                                           Сільський голова с. Рудня

                                                                                     ______О. П.Карчевський

                                                                                                                                                              

                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

 

                                     С Т А Т У Т

 

         Д О Ш К І Л Ь Н О Г О   Н А В Ч А Л Ь Н О Г О  

 

                    З А К Л А Д У  (ЯСЛА -САДОК)

 

                                    «Б Е Р І З К А

 

 Р У Д Н Я Н С Ь К О Ї С І Л Ь С Ь К О Ї  Р А Д И   БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ, КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            с.Рудня

                                  Броварського району

                                  Київської області

 

 

 

Звіт завідувача ДНЗ "Берізка" за 2016-2017р.

 

Відповідно до статті 20 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001р. № 2628-ІІІ (із змінами), Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 12 березня 2003р.

№ 305 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, та професійно-технічних навчальних закладів», від 28 січня 2005р. № 55, Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005р. № 178 завідувач дошкільного закладу має звітувати про свою діяльність перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радою та громадськістю.

Мета звітування:

 

Подальше утвердження відкритої та прозорої демократичної державно – громадської системи управління дошкільним навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

Відповідно до пункту 3 Примірного положення завданнями звітування є:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дошкільним навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління дошкільним навчальним закладом.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Берізка» Руднянської сільської ради розташований : с.Рудня вул. Віталія Шевченка, 10, телефон: 22-3-37,

електронна пошта:sadok_berizka@ukr.net

ДНЗ було засновано в 1970 році. За проектною потужністю заклад був розрахований на 4вікові групи. У 1986 році була здана добудова приміщення ще на 4 групи. Загальна потужність ДНЗ, на даний час, 115 місць.

В даний час в ДНЗ «Берізка» функціонує 3 групи:

1. І-ІІ молодша група (змішана за віком), яку відвідує 20 дітей;

1. Молодшо-середня  група , яку відвідує 25дітей.

3. Старша група, яку відвідує 24дітей.

Загальна кількість становить 69 дітей

Дошкільний навчальний заклад «Берізка» працює з 7.30 – до 18.00 години за п’ятиденним робочим тижнем. Групові приміщення ДНЗ забезпечені необхідними меблями та ігровим обладнанням на 95%. Розвивальне середовище закладу організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

-музично-спортивна зала;

- кімната народознавства;

-методичний кабінет;

- медичний блок;

-прогулянкові майданчики для кожної вікової групи;

- спортивний майданчик.

Навчальний рік у ДНЗ починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня у закладі проводиться оздоровлення дітей (оздоровчий період).

ДНЗ «Берізка» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституції України

- Закону України “Про дошкільну освіту”

- Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція)

- Закону України “Про охорону праці”

- Закону України “Про цивільну оборону”

- Закону України “Про дорожній рух”

- Закону України “Про відпустки”

- Кодексу Законів Про працю

- Програма розвитку дитини дошкільного віку «Дитина»

- Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

 А також, відповідно Статуту та річного плану роботи ДНЗ, який складається на навчальний рік та період оздоровлення. План роботи був схвалений педагогічною радою від 30.08.2015 року протокол № 1 та погоджений відділом освіти Броварської районної адміністрації.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.

Головною метою роботи ДНЗ «Берізка» є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

І. ПЕРСОНАЛЬНИЙ ВНЕСОК КЕРІВНИКА У  ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ  ОРГАНІЗАЦІЇ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО  ПРОЦЕСУ У    

          НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ:

1.1. Вжиті завідуючим дошкільним навчальним закладом «Берізка» заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного віку

 

На виконання Закону України “Про дошкільну освіту”, листа МОН України від 18.12.2000 року “Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку». В дошкільному навчальному закладі на протязі 2016 – 2017 навчального року функціонувала 1 старша група для дітей 6-го року життя, всього 24 дітей,  21 з яких з 01 вересня 2017 року підуть до школи. Хочеться відмітити роботу вихователів старшої групи «Сонечко» Кеуш І.Б. та Пилипенко О.Г.  за сумлінне відношення по підготовці дітей до навчання в школі. Діагностика та опитування дітей старшого дошкільного віку показали гарну підготовленість деяких дітей  до школи. Майбутні школярі на 90% засвоїли програму. Перевірка вміння робити звуковий аналіз показала, що діти в групі, виконують завдання на 91%. Результати опитування дітей, заняття, співбесіди з малюками, перегляд поточних і контрольних занять, режимних моментів, огляди – конкурси виставок посібників до педрад свідчать, що в колективі працюють творчі, ініціативні педагоги, які використовують в своїй роботі найефективніші методи та прийоми для розвитку і виховання розумних, всебічно розвинутих дітей. Вихователі в своїй роботі використовують диференційований і індивідуальний підходи, показують вміння керувати колективом, володіють інноваційними технологіями навчання дошкільників. Але є діти слабо підготовлені до навчання в школі тому що, відвідували ДНЗ вкрай мало.

На виконання статті 19 Закону України «Про дошкільну освіту», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000р. № 646 «Про затвердження інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», на виконання п.2 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.12.2010 № 1175 « Про охоплення навчанням дітей і підлітків шкільного віку», «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» (лист МОН України № 1/9 – 263 від 07.05.2007 р.), з метою забезпечення організації та проведення обліку дітей дошкільного віку, дотримання конституційних вимог щодо охоплення їх навчанням в дошкільних закладах освіти , створення належних умов для здобуття громадянами дошкільної освіти у нашому дошкільному закладі, створена робоча група для організації обліку дітей від народження до шести років, які проживають на території селі Рудня. Таким чином, педагогічним колективом закладу було складено банк даних дітей, які не відвідують дошкільні заклади, та проведено моніторинг результативності охоплення дошкільної освітою дітей цієї категорії . Виявилося, що майже 100% дітей, яким виповнилося 5 років, відвідують заклад.

 

1.2. Створення умов для варіативності навчання та   вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес

 

Організація методичної роботи дошкільного навчального закладу, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес, згідно з концептуальними засадами програми розвитку дитини дошкільного віку регламентувалися річним планом закладу. Інновації в ДНЗ є необхідними для ведення пошуку шляхів розв’язання проблем, наявних в дошкільній галузі; прагнення наших педагогів підвищити якість освітніх послуг, урізноманітнити їх, задовольняючи зростаючі з кожним роком запити окремих батьків . Педагоги закладу реалізують зміст освіти через інтеграцію різних видів дитячої діяльності. Заняття вихователі розрізняють за способом організації дітей: групові, підгрупові, індивідуальні, індивідуально – групові. А за змістом вони інтегровані відповідно до певних пізнавальних завдань. Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ДНЗ функціонує методичний кабінет, який є науково – методичним осередком для педагогів які працюють в закладі та батьків діти яких відвідують наш заклад.

Педагогам ДНЗ надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахової майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, використання кращого досвіду вихователів району на районних семінарах, проходження курсів підвищення кваліфікації.

На сайті дошкільного закладу постійно подається калейдоскоп подій всього, що відбувається в садочку, а також всі бажаючі можуть отримати цікаві консультації від педагогів і вузьких спеціалістів закладу.

ІІ. ВЖИТІ КЕРІВНИКОМ ЗАХОДИ ЩОДО    ЗМІЦНЕННЯ  

       ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ

     БАЗИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 

Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу – є одним із провідних напрямків роботи завідувача ДНЗ. В зв’язку з процесами модернізації дошкільної освіти великої уваги набуває створення сприятливих умов для розвитку дитини. Цьому сприяє впровадження інноваційних освітніх технологій у навчальний процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичними підписними виданням, сучасним дидактичним матеріалом. У 2016-2017 навчальному році створений новий методичний кабінет та поповнився різноманітним наочно – дидактичним матеріалом, науковою, навчально – методичною літературою. Були придбані необхідні меблі, інші матеріали та була проведена підписка на фахові періодичні видання:

1.Комплект «Дошкільне виховання, Палітра педагога, Джміль» -  800грв. (бюджетні кошти)

2 .«Практика управління дошкільним закладом»  на 6 місяців   -    537 грв. (спонсорські)

3. Оплата перереєстрації Статуту ДНЗ                                           -   422 грв.    (спонсорські)

4. Стенд «Острівець безпеки»                                                         -  410 грв. (спонсорські)

5.     Меблі (шафи) в групи та  методичний кабінет                      -   8997 грв. (спонсорські)

  6.  Лазерний картридж                                                                   -   700 грв.   (спонсорські)

   7.  Подарунки дітям – випускникам                                           -   2670 грв.   (О.Григорій)

                           Всього на суму:     14536 грв.

 Вихователі користуються сучасними новими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів закладу та України в цілому.

ІІІ. ЗАЛУЧЕННЯ  ДОДАТКОВИХ  ДЖЕРЕЛ

                   ФІНАНСУВАННЯ

 

У 2016-2017 навчальному році батьківський комітет приймав участь в навчально-виховному процесі та зміцненні матеріальної бази ДНЗ. Завдяки діяльності батьківського комітету та батьків під час підготовки до навчального року був зроблений косметичний ремонт у всіх приміщеннях для дітей , спортивному і музичному залі, харчоблоці, загальному коридорі та вестибюлі  дошкільного закладу.   Відремонтовано та пофарбовано ігрове обладнання на прогулянкових майданчиках кожної групи. Побудовані ігрові будиночки на двох майданчиках.  В групах «Сонечко» та «Ромашка» були поновлені ігрові осередки та дидактичний матеріал. Придбаний ігровий та розвивальний матеріал для всіх вікових груп. Придбаний відповідний посуд для пиття води дітям. Придбаний кухонний посуд: відра емальовані, каструлі, миски. За спонсорські кошти придбаний новий лазерний картридж.

IV. ВЖИТІ  ЗАХОДИ  ЩОДО  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

   НАВЧАЛЬНОГО  ЗАКЛАДУ  КВАЛІФІКОВАНИМИ

  ПЕДАГОГІЧНИМИ  КАДРАМИ  ТА  ДОЦІЛЬНІСТЬ  ЇХ

                             РОЗСТАНОВКИ

 

Кількість штатних одиниць педагогічних працівників за штатним розписом 8 чоловік. Фактично зайнятих посад на даний час становить 7 осіб. Посада соціального працівника залишається вільною.

Педагогічний процес у дошкільному навчальному закладі «Берізка» забезпечують 7 кваліфікованих спеціалістів: завідувач, музичний керівник, 5 вихователів.

З них :

з вищою освітою – 4 педагоги,

з середньою спеціальною – 3 педагоги,

Кваліфікаційні категорії:

вища кваліфікаційна категорія - 2 педагоги;

«Відповідають займаній посаді» - 2 педагоги;

  Проатестовані на відповідність займаній посаді – 2 педагоги;

В цьому навчальному році успішно атестовані 2 вихователів.

Аналіз педагогічного стажу працівників показав, що в закладі 3 роки стажу має 1 педагог 10 років-1 педагог, до 30 років 2 вихователів, 30 років і більше – 3 педагогів.

Нові проблеми в системі дошкільної освіти вимагають змін мислення педагогів дошкільних навчальних закладів. Адже саме робота за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» та «Впевнений старт» формує соціальне замовлення на тип вихователя, який зміг би взяти на себе ініціативу щодо перебудови навчально–виховного процесу, трансформуючи його в межах нової моделі дошкільної освіти. Ця перебудова не можлива без ґрунтовної та якісної самоосвіти.

V. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ:

5.1. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування дітей і педагогічних працівників.

 

Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування в дошкільному навчальному закладі ведеться відповідно до статті 25 Закону України «Про освіту» від 23.05.91р. № 1060-ХІІ (із змінами), статті 35 закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 р. № 2628-ІІІ (із змінами), Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 р. № 298/227 а також спільному Наказу МОН молоді та спорту України та Міністерству охорони здоров’я України від 26.02.2013 року

№ 202/165 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»

Відповідно до штатного розпису, дошкільний навчальний заклад повністю укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування. Стан матеріально–технічного забезпечення харчоблоку, групових приміщень, задовільний, у достатній кількості є кухонне обладнання, посуд.

Постійний контроль за правильною організацією харчування дітей здійснюється завідувачем ДНЗ «Берізка». Зауваження та відмітки про їх усунення фіксуються в картах контролю та в діловому щоденнику керівника. Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється сестрою медичною в «Журналі обліку виконання норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а кожні 15-17 днів проводиться корекція харчування на останні дні місяця. Якість ведення документації на харчоблоці та в коморі обумовлена відсутністю зауважень контролюючих органів.

За поточний навчальний рік представниками СЕС проводились 2 перевірки, але порушень виявлено не було, про що свідчать акти перевірок. Пропозиції вказані в актах, виконуються згідно зазначених термінів.

Виконання норм по основним продуктам харчування за 2016 рік і І квартал 2017 року становить -99%.

Організація харчуванняв дошкільному навчальному закладі здійснювалась відповідно до Інструкції з організації харчування дітей в дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОНУ від 17.04.2006 року № 298/227, із змінами від 26.02.2013 року.

Діти в закладі харчуються три рази на день.

Своєчасно на 01.09.2016 року було затверджено режим харчування, графік видачі їжі відповідно до вікових груп.

Організація харчування здійснювалась відповідно до перспективного меню, меню розкладів, які затверджувалися щоденно, денного меню із зазначенням кожної страви, які своєчасно завірялися керівником і медичним працівником, вивішувалися поруч з вікном видачі страв з харчоблоку та в інформаційних куточках кожної групи.

Щоденно здійснювався контроль за дотриманням санітарно гігієнічного режиму на харчоблоці, за технологією приготування страв з боку завідувача та сестри медичної.

Питання покращення організації харчування дітей в ДНЗ на 2016-2017 навчальний рік постійно розглядалося на нарадах при завідувачу, на групових батьківських зборах, на яких педагоги знайомили батьків з тим, як організувати раціональне, збалансоване, різноманітне харчування та який вплив воно має на фізичний та розумовий розвиток дітей.

Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень з боку СЕС.

Всі продукти приймаються в заклад тільки при наявності відповідних супроводжуючих документів: сертифікату якості та ветеринарного посвідчення.

Вихователями всіх вікових груп ведеться планомірна робота щодо формування навичок культури харчування дошкільнят, консультативна робота щодо харчування дітей вдома. Адміністрація постійно контролює якість страв. За результатами контролю проводяться індивідуальні бесіди, питання про харчування розглядається на виробничих нарадах, батьківських зборах.

Питання харчування дітей в закладах освіти знаходиться на постійному контролі у  адміністрації закладу.

За результатами контролю по організації харчування дітей з боку СЕС у 2016-2017 навчальному році суттєвих пропозицій та зауважень не було.

Санітарно-освітня робота серед батьків проводиться через бюлетені, бесіди, консультації. Розроблено заходи спрямовані на адаптацію новоприбулих дітей, зниження захворюваності в осінній період, є план дій щодо забезпечення санітарно-гігієнічного та протиепідемічного благополуччя учасників навчально-виховного процесу також проводиться постійна роз’яснювальна робота серед батьків щодо ізоляції хворих дітей з дитячого колективу для швидшого їх одужання. Безпосередньо у групах проводиться консультативна робота з батьками щодо оздоровлення дітей вдома та в умовах дитячого садка.

 

5.2.   Дотримання вимог охорони дитинства

    техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та   

       протипожежних норм.

 

В дошкільному навчальному закладі «Берізка» забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструктажів з техніки безпеки. Відповідно до ГОСТ 12.04.79 р. не допускається до роботи люди, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Травматичних та нещасних випадків за період роботи в 2015-2016 навчальному році в дошкільному навчальному закладі не було.

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001р. № 2628-ІІІ (із змінами), відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про основні заходи цивільного захисту на 2011 рік» від 21 березня 2011р. № 246, відповідно наказу «Про організацію та проведення Тижня безпеки дитини» від 30.04.2016 № 44 – о «Про проведення «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності дитини», з метою формування у дітей свідомого розуміння цінностей власного життя та здоров’я, в період з 27.04 по 30.04.2016 року та відповідно наказу «Про організацію та проведення Тижня з Охорони праці у 2016 році» в період з 18.05 до 22.05. 2017 року в закладі був проведений Тиждень охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Основними цілями та завданнями Тижня з охорони праці та безпеки життєдіяльності:

- вироблення у дітей дошкільного віку умінь і навичок захисту свого життя і здоров’я під час небезпечних ситуацій;

- формування та розвиток у дітей дошкільного віку високих морально-психологічних якостей: відваги, мужності, витримки, ініціативи і кмітливості, тощо ;

- удосконалення теоретичних знань і практичних навичок педагогічних працівників та працюючого персоналу закладу з питань захисту від наслідків надзвичайних ситуацій;

- поліпшення якості навчально–виховної роботи в закладі з питань охорони життя, здоров’я та норм поведінки дітей під час надзвичайних ситуацій .

Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально–виховного процесу ДНЗ якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.

Протипожежна безпека у закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. В ДНЗ розроблено плани евакуації дітей та працівників на випадок пожежі, також в закладі є необхідна кількість вогнегасників для різних приміщень ДНЗ.

На даний час в закладі є такі засоби пожежогасіння:

багор – 1 шт.,

лопата – 1 шт.,

сокира – 1 шт.

вогнегасники ОП-5 – 2шт.

вогнегасники ОП-3   3шт.

 Але всі вогнегасники перезаряджені у травні 2017 році.

В повному обсязі дошкільний заклад забезпечений мийними та дезінфікуючими засобами, які вкрай необхідні для забезпечення санітарно – гігієнічного стану всього приміщення ДНЗ.

 

 

VІ. ЗАЛУЧЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ  ТА  БАТЬКІВСЬКОЇ

ГРОМАДСЬКОСТІ  ЗАКЛАДУ  ДО  УПРАВЛІННЯ ЙОГО   ДІЯЛЬНІСТЮ; СПІВПРАЦЯ  З  ГРОМАДСЬКИМИ  

                        ОРГАНІЗАЦІЯМИ

 

Адміністрацією та вихователями ДНЗ, ведеться постійна та планомірна робота по налагодженню співпраці з кожною сім’єю. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків у управлінні закладом. Заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форми співпраці:

- Батьківські збори.

- Засідання батьківського комітету.

- Індивідуальні консультації різних спеціалістів.

- Виготовлення саморобок на виставки разом з дітьми.

- Залучення батьків до активної участі у проведення різноманітних дитячих свят та розваг.

 VІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ З ПИТАНЬ

                 УПРАВЛІННЯ

 

Контроль є важливою функцією управління, який спрямований на інформування про стан об’єкта. Саме з цією метою діяльність адміністрації була злагодженою, систематичною, цілеспрямованою, що своєчасно давало можливість запобігати негативним результатам в роботі. Основною умовою організації контролю є його інтеграція та плановість. З цією метою члени адміністрації розробили щоденні оперативні плани роботи, картки контролю за навчально-виховним процесом, картки управлінських рішень та введений аналіз виконавської дисципліни педагогічних працівників, що суттєво покращило контроль усіх напрямків діяльності закладу та забезпечило своєчасну процедуру надання інформації про стан об’єкту.

Основним змістом контролю було відстеження роботи працівників в рівноважному стані. Відповідно до розроблених членами адміністрації циклограм, щоденно збиралася інформація про діяльність суб’єктів, відпрацьовувалися рекомендації щодо поліпшення якості робочих процесів. При цьому обов’язково враховувалися функціональні обов’язки працівників.

Завідувачем та медичною сестрою постійно контролювалася планування освітньої роботи, готовність педагогів до робочого дня, медико-педагогічний контроль за оздоровчою роботою в ДНЗ, стан проведення навчально–виховної роботи, виконання заходів щодо зміцнення здоров’я дітей, формування культурно – гігієнічних навичок та самообслуговування, якість проведення свят, розваги, Днів здоров’я тощо.

Аналіз відвідування режимних процесів завідувачем у 2016-2017 н.р. проводиться постійно.

Аналіз відвідування занять завідувачем у 2016-2017 н.р. проводиться постійно.

Протягом 2016-2017 навчального року завідувачем ДНЗ Москаленко М.П. було відвідано такі заходи:

1.1 Режимні процеси – 125:

1.2. Занять – 43;

1.3. Свята та розваги     -   21;

За даними порівняльного аналізу відвідування навчально–виховного процесу завідувачем можна сказати, що робота проводиться переважно на достатньому рівнях.

Слід відмітити високий рівень професіоналізму, методичну підготовку, високі показники в роботі вихователів  Ігнатенко Т.М.., Кеуш І.Б. та музичного керівника Дубовик Т.П.

Медична сестра Бетіна В.Д. щоденно контролювала санітарний стан в закладі, наявність у дітей довідок про стан здоров’я, своєчасне проходження медоглядів працівниками, дотримання режиму дня,  чим забезпечувала якісне медичне обслуговування.

Результати контролю за навчально-виховним процесом систематично розглядалися на нарадах при завідувачу, оцінювалися на педагогічних годинах.

Робота з даного напрямку проведена на достатньому  рівні.

Проте поряд з позитивними здобутками існують питання які потребують подальшого відпрацювання. Це стосується зміцнення матеріально – технічної бази, а саме: установка енергозберігаючих вікон в 4 неробочій групі, утеплення фасаду приміщення закладу, встановлення дверей, капітальний ремонт коридорів, встановлення тіньових навісів, та заміна ламп накалювання на енергозберігаючі. Необхідно придбати нові ковдри для дітей, килими в ігрові куточки в групах, дитячі шафи для роздягання, бактерицидні лампи в спальні кімнати. Поповнити спортивний майданчик новітнім спортивним обладнанням. Поновити технологічне обладнання на харчоблоці.

Колектив ДНЗ «Берізка» і надалі буде продовжувати працювати над впровадженням інноваційних технологій в навчально–виховний процес, підвищенням якості дошкільної освіти шляхом модернізації її змісту та вихованням екологічної свідомості у дошкільників що є пріоритетним напрямком роботи дошкільного закладу.

 

 

        Завідувач ДНЗ «Берізка»                            М.П.Москаленко