КОМУНАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД  «РУДНЯНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ     ОБЄДНАННЯ «ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ –

ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                   

На засіданні  педагогічної ради  школи                  Директор

Протокол  №1  від  27.08.2020 р.                              __________ О.П.Компанець                       

                                                       27.08.2020 р.

 

 

 

 

 

Тимчасовий порядок 

організації освітнього процесу

КЗ «РУДНЯНСЬКЕ НВО ЗЗСО-ЗДО» 

в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Загальні положення

 

1. Даний Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в закладі дошкільної  освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19) (далі Тимчасовий порядок).

2. Тимчасовий порядок розроблено у відповідності до Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Постанови МОЗ України від 22 серпня 2020 року №50 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19)», відповідно до листа МОН від «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», з метою забезпечення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році.

3. Дане Положення стосується організації роботи закладу в умовах «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки;

4. При наявності «червоного» рівня епідемічної безпеки та (або) відповідного рішення обласної (районної) комісії ТБ НС відвідування закладу дошкільної освіти забороняється, а освітній процес забезпечується з використанням технологій дистанційного навчання (ТДН).

5.  Цей Тимчасовий порядок поширюється на всіх працівників НВО:     

·        Педагогічний персонал

·        обслуговуючий персонал

·        здобувачі освіти

6. Метою цього Тимчасового порядку є забезпечення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році.

7. Усі питання, пов’язані із застосуванням даного Тимчасового порядку роз’яснює керівник закладу освіти, заступники керівника закладу освіти в межах наданих їм повноважень, а у випадках, передбачених діючим законодавством, спільно або за погодженням з профспілковим комітетом. 6. Відповідальність за виконання даного Тимчасового порядку покладається на засновника (власника) та керівника закладу освіти.

8. Керівник закладу освіти, заступники керівника закладу освіти, завгосп та медичний працівник закладу освіти забезпечують щоденний контроль за виконанням Тимчасового порядку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Особливості відвідування закладу освіти

 

1.     Персонал закладу освіти допускається до роботи за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора, захисного щитка або маски, в тому числі виготовленої самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром.

У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою понад

37,2°С або із ознаками гострого респіраторного захворювання, такий співробітник не допускається до роботи.

2.     Прибуття та вихід здобувачів освіти до школи здійснюється згідно з Маршрутом руху  прибуття та виходу здобувачів освіти у період пандемії, пов’язаної з СОVID-19, для запобігання утворенню скупчення здобувачів освіти - додаток №1 (пункт І) до Тимчасового порядку.

3.     додаток 1 (пункт ІІ) до Тимчасового порядку.

4.     Забороняється відвідування закладу освіти сторонніми особами; допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю з дозволу заступника директора з НВР.

5.     Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв'язку.

6.     Наказом по школі від №  призначити медсестру ЗДО відповідальною за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження СОVID-19 та проведення моніторингу стану здоров'я учнів і працівників.

7.     Вихователі інформують здобувачів освіти та їх батьків про правила організації освітнього процесу.

 

 

ІІІ. Особливості організації освітнього процесу

 

1.     У розкладі занять передбачена можливість визначення різного часу початку та закінчення занять для різних груп дітей– додаток 2 до Тимчасового порядку.

2.     Обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, ,предметних методичних об'єднань, конференцій трудового колективу тощо).

3.     Технічний персонал  кожні 2 години проводять очищення і дезінфекцію туалетів та дверних ручок.

 У кінці робочого дня технічним персоналом  обов’язково проводиться очищення і дезінфекція поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів. місць для сидіння, перил тощо).

4.     Після кожного навчального заняття вихователь здійснює провітрювання групової кімнати впродовж не менше 10 хвилин.

5.     На території закладу розміщуються контейнери/урни з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ», вміст яких утилізується наприкінці робочого дня технічним персоналом  згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.

6.     З метою збільшення вільного простору в навчальних приміщеннях не повинно бути зайвих меблів, устаткування, килимів тощо.

7.     Обов’язкова наявність спеціального приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури (Взяти до уваги: в разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти тимчасово ізолюються в спеціально відведеному приміщенні закладу, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я – додаток №3 до Тимчасового порядку «Алгоритм дій у разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби»).

8.     Дезінфекцію рук проводити у спеціально відведених місцях (на вході до всіх приміщень закладу), які позначені яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).   (Взяти до уваги: антисептики, маски купуються засновником на кількість працівників НВО. З метою організації питного режиму учасників освітнього процесу, обов’язкове використання індивідуальної ємності кожним учасником освітнього процесу та іншими працівниками ЗДО.

9.      Постійне (щоденне) проведення моніторингу стану здоров'я дошкільників і працівників ЗДО шляхом термометрії та опитування щодо самопочуття, а також організації регулярної комунікації з батьками дітей для з’ясування стану здоров'я дітей є обов’язковим.

10.                        Постійне (щоденне) проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти.

11.                        Передбачити можливість різних форм освіти: очна – у разі відсутності карантинних обмежень;  сімейна (за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють).

12.                        Надання можливості учням, які належать до категорій, яким не рекомендовано перебування в закладах освіти (особам із хронічними легеневими хворобами; особам, які мають розлади імунної системи; особам із захворюванням на цукровий діабет тощо), продовжити навчання за формами здобуття освіти, що максимально відповідають потребам їхнього захисту та безпеки (наприклад, педагогічний патронаж, сімейна (домашня).

13.                        Використання під час освітнього процесу великих приміщення (зокрема, актової зали, конференц-зали, коридорів), за сприятливих погодних умов проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі; проведення навчальних занять з окремих предметів у підгрупах, використання технології змішаного навчання.

14.                        Впровадження коригуючого навчання (повторення навчального матеріалу, планування та організація систематизації та узагальнення навчального матеріалу, актуалізація окремих тем, визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу дітьми тощо).

15.                       Заборона організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між дітьми: зменшення кількості комунікаційних вправ, заборона групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

16.                       Забезпечення дотримання правил згідно з Тимчасовими рекомендаціями щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19), затвердженими Постановою Головного державного санітарного лікаря України «25 від 21.05.2020р.:

17.                       Медичний працівник зобов’язаний:

19.1. На підставі даних, отриманих від працівників/дітей про стан їхнього здоров’я, розподіляти працівників за категоріями: 1) не перебували в контакті з хворими; 2) перебували в контакті, не хворіли та після останнього контакту пройшло 14 днів; 3) перехворіли на COVID-19, але після завершення хвороби пройшло 14 днів, та визначає можливі терміни (конкретні дати), з врахуванням карантинного періоду у 14 днів для контактних осіб, їх допуск до роботи.

19.2. На підставі узагальнених медпрацівником даних, отриманих від батьків, про стан здоров’я дітей, розподіляти дітей за такими ж трьома категоріями.

19.3. Надавати керівнику закладу узагальнену інформацію про кількість дітей кожної із зазначених категорій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Вимоги до організації харчування

 

1. Організація харчування здобувачів освіти згідно з графіком (додаток №4 до Тимчасового порядку «Графік харчування здобувачів освіти в їдальні»). Організація мультипрофільного харчування та харчування шляхом самообслуговування заборонена.

2. При організації харчування відстань між столами повинна бути не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

3. Забезпечення всіх працівників харчоблоку засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожної дії, не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

4. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок, одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

5. Централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.

6. Обов’язкова наявність у їдальні рукомийника, рідкого мила, паперових рушників, антисептичних засобів для обробки рук тощо.

7. Дотримання працівниками їдальні правил особистої гігієни.

 8. Проведення з працівниками їдальні навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечення контролю за виконанням цих вимог.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                          Додаток №1

                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Директор _________  О.П.Компанець

                                                                                          28  серпня 2020 року

І. Маршрут руху здобувачів освіти
та працівників ЗДО


1. Центральний вхід у заклад дошкільної освіти (надалі ЗДО)  –

1.вхід дітей  ІІ молодшої групи, середньої групи  та старшої групи.

  - Рух дітей стршої групи на свій майданчик по маршруту синьої стрілки;

  -рух дітей середньої групи по маршруту зеленої стрілки;

  - рух  дітей ІІ молодшої групи по маршруту білої стрілки.
3. Весь персонал заходить до приміщення ЗДО через центральних вхід, біля якого знаходиться медична сестра або черговий адміністратор, які  здійснюють термометрію всіх працівників.

 

ІІ. Маршрут руху здобувачів освіти в межах ЗДО

 

 

1.     ІІ молодша група  має окремий вхід, вихід.

Рух по ЗДО до музичної зали розмежований в часі.

2.     Середня група: Рух по приміщенню ЗДО розмежований в часі

3.     Старша  група: Рух по приміщенню ЗДО розмежований в часі

    (Графіки додаються)

 



 

 

 

 

 

 

                                                                                          Додаток №2

                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Директор _________  О.П.Компанець

                                                                                          28  серпня 2020 року

 

 

 

 

ГРАФІК  ПРОВЕДЕННЯ  ЗАНЯТЬ

В МУЗИЧНО-ФІЗКУЛЬТУРНІЙ ЗАЛІ

здобувачів освіти  у період пандемії, пов’язаної з Covid -19,

для запобігання утворенню скупчення

                                       ЗАНЯТТЯ З  МУЗИКИ

1.     ІІ молодша група    --- 9.20 – 9.35

2.     Середня група        --- 9.45 – 10.05

3.     Старша група         --- 10.15 – 10.35

 

 

                                   РОЗВАГИ

      Кожної п΄ятниці:

1.     Старша група     ---       15.40 – 15.55

 

 

                              ЗАНЯТТЯ З ФІЗКУЛЬТУРИ

1.ІІ молодша група: Вівторок - 9.25-9.40;       Четвер – 9.25 – 9.40

2.Середня група:  Понеділок – 9.25 – 9.45;    Вівторок – 9.50 – 10.05

3.Старша група:  Понеділок – 9.50 – 10.10;   П΄ятниця – 10.00 – 10.20

 

 

Відповідальні: заступник директора з НВР, вихователі,музичний керівник.

УВАГА! Вхід до приміщень ЗДО дозволяється при наявності захисної маски або респіратора.  Для дітей захисні маски не обов΄язкові.

 

 

 

                                                                                          Додаток №3

                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Директор _________  О.П.Компанець

                                                                                          28  серпня 2020 року

 

Алгоритм дій

у разі виявлення  учасників освітнього процесу з підозрою на коронавірус:

1.    Вихователь дистанційно (телефонним зв'язком) інформує чергового адміністратора та медичну сестру.

2.    Одягається захисна маска на особу з симптомами гострого респіраторного захворювання та/або підвищення температури та супроводжуючих.

3.    Медична сестра ізолює здобувача освіти   в спеціально відведене приміщення, інформуються батьки (інші представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

4.    Дітей групи, де виявлено дитину, з симптомами  гострого респіраторного захворювання, ізолюють (припиняється рух дітей по ЗДО.

5.    Черговий адміністратор інформує директора НВО про виявлення дитини/працівника з симптомами гострого респіраторного захворювання та/або підвищення температури, обмежує вхід до приміщень, де перебувала дитина/працівник з ознаками хвороби.

6.    Вихователь проводить інструктаж з дітьми, які були в контакті з дитиною з ознаками хвороби.

7.    Діти з групи, де виявлено дитину з ознаками хвороби, переходять на самоізоляцію до отримання результатів лабораторних досліджень.

8.    Якщо тест не підтверджує COVID-19, діти групи повертаються на навчання. Якщо тест підтверджує COVID-19, діти групи переходять на самоїзоляцію.

  1. Технічний працівник проводить дезінфекцію поверхонь, з якими контактували учасники освітнього процесу з ознаками захворювання за допомогою хлоровмісних або спиртовмісних засобів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                          Додаток №4

                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Директор _________  О.П.Компанець

                                                                                          28  серпня 2020 року

 

ГРАФІК  ВИДОЧІ ЇЖІ З ХАРЧОБЛОКУ 

 

 

 

       Група

Снідонок

  Обід

 Вечеря

ІІ молодша

8.20

11.45

   15.00

Середня

8.30

11.55

   15.10

Старша

8.40

12.05

   15.20

 

 

 

 

 

Відповідальні за вчасну видачу їжі з харчоблоку: медична сестра, старший кухар.

 

УВАГА! При організації харчування дітей в групі необхідно дотримуватись безпечної відстані не менше 1,5 м.